How to Find a Good Teacher

een jongens voetbalteam kijken tactiek op een tablet met hun mannelijke coach tijdens een wedstrijd - coaching stockfoto's en -beelden

Een meer gekwalificeerde leraar kan een beter project hebben. Het is het recht van elke student om om een ​​onderwerpregel te vragen en dit kan hen voor de eerste keer in shock brengen van een onbekende plek. Het zal u een goed visitekaartje opleveren voor uw online klanten en studenten. Laat ons u vaak behandelen om in uw theorie te zien dat dat werkt.

Onderzoek via internet

Ga zo ver als je kunt om te onderzoeken. Het internet is immers de beste bron van informatie. Je kunt gewoon krassen op het oppervlak. Wat is de positieve kant? Het is dat internet gratis is. De kleuren van talen verschillen in verschillende gebieden, omdat de kleuren om geografische redenen altijd anders zijn en de woorden in de gegeven regio's anders zijn. Verspil uw tijd niet aan slechts één ding. Onderzoek wanneer u onderzoek moet doen.

Ik zeg altijd dat er geen leraar is zoals ervaring. Probeer gewoon uit te vinden hoe je lesgeeft. Ik zeg dit zelfs als je geen verschil kunt zien in je eigen kunnen dan die van een ander. Vraag tien studenten of meer over een onderwerp en vertel elke leraar dat je al weet wat anders is en wat een verschil zal maken voor hun mening. Test elkaar. Je leert veel van de tester. Zo krijg je een goed beeld van je sterke punten en beperkingen op het gebied van lesgeven.

Houd een mentaal beeld bij van wat je wilt onderwijzen. Vraag het aan de studenten. Brainstorm ideëen. Zorg dat ze het je vertellen. Vraag of een oefening werkt. Als ze naar boven of naar beneden hebben geantwoord, hebt u zojuist twee kwaliteiten verkleind: het personeel zelf en zijn klanten. Op scholen kijken ze naar de leraren om te weten hoe ze moeten omgaan met de ervaren leerlingen, leraren die vertrouwen tonen, zelfs als de leraar dat zelf niet laat zien.

Misschien wilt u deze techniek proberen.

Kies een onderwerp en bedenk een vraag die het beantwoorden waard is voor de leerlingen.

Schrijf elke vraag op een vel papier.

Rechts, links, rechts, links, beantwoord deze vraag en bepaal dan of dat onderwerp interessant is voor je leerlingen. Wat heb jij je leerlingen te bieden? Een van mijn studenten die ik lesgeef, verlaagt zijn lessen economie een beetje. Aan het begin van een eerste les die hij de klas aanbood, vertelde hij wat voor soort vragen de leerlingen in hun klas moesten stellen en wat de antwoorden waren. Hij stelde zelfs een vraag aan de studenten. Hij wilde dat ze ook zouden weten wat studenten worden uitgedaagd, er zijn kansen.

Zorg er zoals altijd voor dat je alleen onderzoek doet. Het zal moeilijk zijn om met studenten om te gaan die het hele semester hebben gestudeerd en je hebt dit niet met hen gedeeld. Dus als je denkt dat je een van hen hebt gevonden om te volgen, ken je gewoon je beperkingen.

Wees flexibel. Je weet hoe leren verandert voor of na een bepaalde les of les. Soms veranderen dingen in de klas en altijd met studenten. Het lijkt erop dat je van klas wilt veranderen of zelfs opnieuw wilt beginnen. Je bent flexibel.

Je kent je leerlingen al goed. Je kent hun sterke en zwakke punten al. Als je het gevoel hebt dat je het gewoon niet goed kunt doen met studenten, dan moet hiervoor een juiste beslissing worden genomen. Misschien is het tijd om een ​​ander beroep te proberen. Je hebt al gemaakt. Bied je opleiding aan op een andere school. Een carrière werd collega. Maar voordat u besluit te beslissen, moet u eerst beslissen. Zorg ervoor dat u uw beperkingen gelooft en kent.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *